Thursday 13 July 2017

Forex Lider Iskustva


Fxlider zarada.0 Niko jo nije pohvalio poruku Registruj se da bi pohvalio la poruku. Napisano 15 Feb 2011 13 48.Imam vrlo pozitivno iskustvo sa FXLiderom za sada i nadam se da e se tako i nastaviti Forex me zanima vec duze vreme i cekao sam Da se pojavi kvalitetan domaci provajder. Dopuna 12 Jun 2011 3 27.Evo jos par prakticnih saveta Prijevi se za ucingce na webinaru na koje se odrzava svake sedmice i tu ces saznati sve sto je potrebno da bi se otpocelo sa trejdovanjem Osim toga na sajtu su Ima vi je je je je je je je je je je Pomogla i literatura koju imaju za klijente - na srpskom jeziku. Dopuna 10 Jul 2011 19 56.Kad smo kod zarade, evo jos jednog iskustva - sveze od prosle nedelje Posto sam klijent FXLider-a svakodnevno dobijam dnevne analize, a Ukup ips ips sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa sa Tehnickog grafikona Semoga beruntung, svimaaaa.0 Niko jo nije pohvalio poruku Registruj se da bi pohvalio la poruku. MA fxlider je zmaj nema sta Mislim da to narodno receno kod nas nema leba Mrtvo, i skoro ce se ugasiti Pogotovo pod uticajem ove montrane krize pasce U vodu tj mnogo blejanja i nekih dnevnih analiza ai treba mnogo ulaganja Za ozbiljniju pricu-tj nesto za pocetnike barem 10 hiljda evra uloga Mozda za neke buzdovane kome cifre te ne znace ppuno i koje su samo cifre. Kladim se da nece jos dugo. Iako Svako moze da otvori probni kaunt i da vidi kako to funkcionise. Inace su azurni da pomognu. Videcemo sta ce biti uskoro.0 Niko jo nije pohvalio poruku Registruj se da bi pohvalio la poruk U. albrana Napisano 15 Feb 2011 13 48.Imam vrlo pozitivno iskustvo sa FXLiderom za sada i nadam se da e se tako i nastaviti Forex me zanima vec duze vreme i cekao sam da se pojavi kvalitetan domaci provajder. Dopuna 12 Jun 2011 3 27. Evo jos par prakticnih saveta Prijevi se za ucingce na webinaru na koje se odrzava svake sedmice i tu ces saznati sve sto je potrebno da bi se otpocelo sa trejdovanjem Osim toga na sajtu su svi telefoni za on-line podrsku svim trejderima koji imaju live account - Ima ima ima ima ima ima ima ima ima ima ima ima ima ima ima Jul 2011 19 56.Kad smo kod zarade, evo jos jednog iskustva - sveze od prosle nedelje Posto sam klijent FXLider-a svakodnevno dobijam dnevne analize, a od prosle nedelje dobijam dve analize dnevno jutarnju i vecernju to mi je Dobrodoslo jer trejdujem obicno nocu jer tad imam najvise vremena Untuk mi je pomoglo da napravim par trejdovad ukupno pozitivnih 240 pipseva Analiza su fundamentalnog karaktera, tako da su dobra kombinacija da se potrvrde analiza sa tehnickog skorona semoga beruntung, svimaaaa. Ako ti nije problem, reci Mi ta je tebi jo za trejdovanje ta tebi lino najbolje ide. Ukupno su 603 korisnika na forumu 30 registrovanih, 2 sakrivenih i 571 gosta Administrator Supermoderator Moderator Detaljnije. Najvie korisnika na forumu ikad bilo je 1567 - dana 15 Jul 2016 19 18.Korisnici koji Su trenutno na forumu Korisnici trenutno na forumu 9k38 aramis s At - Pui Bahuss Bane san Bas Celik blackbeast darkangel2 Diblica dulepacov duxhm goxin ivkodelija kovalskisrbzorin KUZMAR nenad812 pein reomir safra sevenino Shomy Snorks stalker2 TITAN DUDIN JARAN vasa 93 Vlada1389 vukdra zixo zlaya011 MeD. Svaki korisnik ovog Sajta je odgovoran za sadraj svoje poruke koju objavi na sajtu Sajt se odrie svake odgovornosti za sadraj Tih poruka Postavljanjem vae poruke ili vaeg autorskog dela na ovaj sajt, saglasni ste da ovaj sajt postaje distributer vaeg dela, saya odriete se mogunosti njegovog povlaenja ili brisanja, bez saglasnosti uprave sajta distribucija sadraja sa ovog sajta je dozvoljena samo u nekomercijalne svrhe, uz obaveznu Napomenu da je sadraj preuzet sa ovog sajta, i uz obavezno navoenje adrese MyCity sajta Za sve ostale vidove distribucije obavezni ste da prethodno zatraite odobrenje od vlasnika MyCity sajta MyCity pokrenuo, administrira i razvija Predrag Damnjanovi ao ureenju sajta se brine MyCity Tim Ukoliko elit da nas Kontaktirate kliknite ovde. Nai sajtovi. Isi ini dilisensikan di bawah lisensi Creative Commons Berdasarkan phpBB 2, yang diterjemahkan oleh Simke, dirancang oleh. Forex lider. Tvrtka Forex lider FX Lider je prva hrvatska tvrtka koja je uvela platformu na hrvatskomj jeziku za ovaj vid Trgovanja Forex je skraenica od Pasar Valuta Asing, u prijevodu trite valuta Forex je danas najvee financijsko Trite na svijetu, s dnevnim prometom od preko 5,5 bilijuna USD U Forex lideru istiu mnoge prednosti Forex trgovine nad burzom Burza je organizirano batal kojem ovlateni berzanski posrednici uz posjedovanje potrebnih dozvola i lisensi za brokere trguju odreenim, standardiziranim trinim materijalom nasuprot tome, Na Forex tritu se trguje bez posrednika. Forex kao financijsko trite s najbrim rastom u svijetu prua nevjerojatne mogunosti svim investitorima Forex lider nudi platforme nove generacije preko kojih moete lako kontrolirati svoje investicije Izuzetni tim Forex lidera za podrku uvijek je tu za vas 0,24 sata Dnevno 0,5 dana tjedno Moete investirati u valutne derivate, robe, zlato, naftu, burzovne indekse ili dionice najveih svjetskih kompanija. Ukoliko nemate iskustva, Forex lider vam daje besplatni demo raun gdje uz odlinu korisniku podrku moete nauiti kako da profitirate tren bez Rizika Forex lider je napravljen za svaki nivo iskustva u trgovanju, od poetnika do profesionala Ca, bilo da trgujete u stotinama ili milijunima dolara. Za poetak najbolje je otvoriti probni raun Pada raspolae svim aktivnostima koje se nalaze i na zvaninoj Forex lider platformi za trgovanje Kada budete spremni trgovati realno, moete odmah otvoriti Forex lider raun za trgovanje Ako ste iskusni Trejder, uvideete da je naa platforma za trgovanje jednostavna za koritenje i lako prilagodljiva. Forex lider vam nudi nova instrumenata za trgovanje. Potpuno aurne stope auriranje teajeva u svakoj sekundi 24 sata na dan. Ogroman broj valutnih derivata 24-satne kvote za desetine valutnih derivata. CFD na dobra, metale saya burzovne indekse Obogatite Va trgovinski portfelj kroz trgovanje naftom, zlatom, srebrom, Nasdaq indeksom i mnogim drugim dobrima. Leverid trgovanje Moete trgovati uz leverid od 200 1 untuk predstavlja ogromnu priliku za profit. Baza znanja koju vam prua Forex Lider ukljuuje. Profesionalne grafikone Jednostavne za koritenje i stalno aurirane. Tehniku ​​analizu irok spektar tehnikih pokazatelja Koji Vam pomau da donesete odluku. Auriran ekonomski kalendar saya analize Pratite ekonomske najave, obavijestite se o novitetima, i koristite FXLider-ove dnevne komentare i analize da biste bili obavijeteni. Nema provizije ili naknada Naa politika ne ukljuuje naknadu za depozit, nema naknade za Trgovanje, za rolovere, kao ni naknade za poziv za marginu Nai prihodi su generirani na razlici izmeu kupovne i prodajne cijene. On-line zatita FXLider koristi web-stranica sa SSL enkripcijom od 256 bita situs web naa je registriran kod AICPA Web Trust Testira se Saya provjerava dnevno prolaskom kroz Mc Afee sigurnosni Sken sustav, omoguujui zatitu korisnika od krae identitac i prijevare sa kreditnim kartica. Solidan korporativni kredibilitet FXLider je ogranak zvanine osiguravajue i financijske kue koja posluje s vie od 17 milijardi USD Financijski izvjetaji kompanije se pregledaju kvartalno od strane Kue Ernst and Young, sredstva su deponirana CityBank AG u Budimpeti. Vasha iskustva sa FOREX-om. Re Va Sha iskustva sa FOREX-om.16 06 2010 u 09 20 - pra 2464 dana i 23h. Ne znam odakle da pocnem, nov sam u forexu tek nekih 3 meseca kako sam poceo da slusam razna predavanja i citao neke knjige o tome, pre 3 Meseca sam poceo trgovanje na forexu na demo racunu i dopalo mi se jako i brzo sam imao jako dobre rezultate. Danas mi je 10 dan od kako trgujem na live sa pravim parama i dosta lepo mi je krenulo upaltio sam samo 100 iz straha kod mog brokera Aku sedih vec imam 200 znaci za deset dana 100 zarade za totalnog pocetnika sjajno barem ja mislim. Naravno strategiija je ta koja uzima pipove a ja radim sa malim ukuran om om 0,30 pip. Ono sto mene ovde nervira su razne osobe koje smatraju sebe Da su neki guru-i kao ne mozes poceti bez 5.000 ili tipa komentari ne mozes uplatit u inostranstvo na to bi dodao svasta visa karticom i upalcujem i isplacujem bez ikakvih problema a sto se tice poreza, po zakonu ove drzave sve sto zaradis van srbije Ne naplacuje se porez, niti mi pada napamet da ovim lesinarima bilo Sta placam. Moje iskustvo sa forexom je sjano dinamican posao koji zahteva disciplinu i strpljenje, naravno morate imati malo i petlje. Zato ako nekoga zanima da pocne da se bavi forex-om sa malo ulaganja moze mi se javiti na pm. Re Vasha iskustva sa FOREX-om.15 11 2010 u 08 27 - pra 2312 dana i 23h. Evo sto se tice fxlidera posle desetak dana trgovanja shvatio sam kako njihovi grafikoni lazu ja sam u petak kupio zlato po ceni od 1364 a grafikon prikazuje da je u petak cena Varilala od 1386 melakukan 1394 znaci untuk je jedno, drugo prikazuje se i vikend ke znaci da je berza otvorena i nedeljom ceo dan za subotu nisam siguran jer stoji krstik na nekoj poziciji a ja nedeljom ne mogu da trgujem znaci LAZU eto to sam se uverio na Drugi korak, na prvi korak sam mislio da je sve ok ali sad sam proveravao i realno hne moze da se proceni kako ide kurs jer je istorija lazna E sad olaksavajuca okolnost bi mogla da bude ke sto mi je ovo demo nalog pa mozda, ali mozda Je sve untuk samo probnog karaktera, ali ne Razumem zasto bi servirali lazy rupiahone Znaci sedih cekam da se neko javi ko je puko pa da kaze svoja iskustva Za sedih moja ocena fxlidera je 1 Poslao sam im poruku pa cu videti kako ce da opravdaju, ali mislim da nece ni pokusavati. Evo sedih Sam skapirao da se na nekim grafikonima prikazuje i nedelja a na nekima ne, pa sam pao u zabunu hai se na minutnom grafikonu odmas sa petka nastavlja ponedeljak, sto je po meni glupo prvo pise 21 00 a to je petak pa onda 22 00 a to Je nedelja, znaci stvarno glupo, mozda ipak ne lazu, e jesam prso jupiii ipak nismo toliko los narod. Ovu poruku je menjao toplim dana 15 11 2010 u 10 31 GMT 1.

No comments:

Post a Comment